Wednesday, February 23, 2011

被放鴿子的一天

話說今日約咗四個朋友去Yorkdale 行街。 可惜响出發前半個鐘,某位朋友 text 咗另一位朋友病咗唔去外加佢自己都唔去啦。就係咁,我個原本好開心嘅 shopping day 就泡湯啦。

同另一個朋友商量後,我地決定約另外 D 朋友齊齊去 High Park 放狗 。

























On the way 某狗在微笑 (笑), 冇被攝入鏡嘅係另一隻坐响後面好不安嘅細狗:塔塔 (Tata)

唔安全到達 ! 皆因可憐嘅塔塔嘔咗....佢仲未習慣坐長途車呢。

























入到去冇影到相,因為我地 5 分鐘後就嚇走咗 (笑)。

入面全部都係大狗:金毛尋回算係中型啦响入面... 對 巧克 (小牧)同塔塔 (teacup poodle)嚟講,

的確係一個恐怖嘅地方。而且突然有兩隻 Doberman互咬打交,嚇到塔塔喊, 所以大家都話要

離開呢個大狗專用嘅 dog park。

呢個時候巧克去咗邊呢? 佢已經自己跑咗去門口啦 (笑)

就係咁,我地去咗另外一道放狗啦 ~


























望住零食嘅巧克 (笑)  D 人話專心嘅時候特別靚係可以用响狗身上架 !

回程嘅時候兩隻狗都瞓咗, 辛苦哂啦狗狗 !

P.S 希望塔塔你唔會返屋企之後病啦!



© My Gymnasium @ Toronto 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis