Thursday, February 24, 2011

照顧 Moka一日記

今日兩位大人都返工,剩低小女子一個湊狗同兔。


一開始都幾順利架~三個齊齊瞓 (笑) 。又唔食嘢又唔玩,我都不知幾嘆。




就係呢個樣維持到中午。

但下午就嚟料啦 ...跑呀跳呀咬呀抓呀都算啦,諗住 Moka 未食野就俾D零食佢啦, 

十分鐘之後竟然嘔 !? 仲要兩次 (唉),令到我有D雞手鴨腳 。

然後同佢玩嘅時候,又差D打破酒樽...

去厠所行咗十五分鐘 (响厠所前),又想大又想細,望住我好似問我要大定細咁,最後我揀咗細(笑)

出街去大呢,就企正响停車場門口,方圓十里都冇垃圾筒...惟有拉佢去附近嘅 Plaza棄"金"

好彩你俊俏嘅外型同風褸吸引咗無數人嘅讚美,等我有番D虛榮感 (哈)

大人們就快返啦~宜家嘅我一路聽住兔兔嘅打呼聲,一路望住Moka熟睡嘅樣,寫完呢個post 。  
© My Gymnasium @ Toronto 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis