Thursday, February 24, 2011

Blackberry 現象

我未嚟多倫多之前只係响睇報紙嘅時候見到 黑莓呢個名詞,但從來都唔知佢係咩樣,同有咩咁特

別。身邊嘅人唔係用 iPhone就係 Nokia,  黑莓從來都冇朋友用過。

呢邊勁囉! 人人無嘢做就响到按按按....以下係一D搞笑/唔搞笑嘅例子 :



例子一:

話說有一堂教 RIM (黑莓公司), Professor問有幾多人用 Blackberry.

全班大概 80% 嘅人舉咗手...無舉嘅大部份都係用 iPhone。



例子二:

宜家我做緊份 group project 有 8 個 group member.

有一次其中 7 個响 meeting 期間決定咗下一次 meeting 嘅地點後,其中5個同時講咗句:

" I will BB her". ( her =嚟唔到𠴱位同學)

嘩! 咁即係邊個 bb 佢呀 ? (笑)



Blackberry 有佢嘅好處, 可以 bbm 同樣有 Blackberry 嘅朋友, 但對D無黑莓嘅人好多壞處。

好似我嘅朋友會用bbm 講 D難以開口嘅說話;有時開會就各自睇住自己部莓 ,好似全世界消失咗

咁; 再唔係就一有重要事要俾意見嘅時候响到按按按當聽唔到你講嘢 ...



各位朋友,活生生嘅人企响你面前你唔理,偏偏就對住部死物按按按..點解呢?



註:第二次買到孖蛋啦! 又唔見我地中 649 ~哈~
© My Gymnasium @ Toronto 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis