Friday, May 27, 2011

Louis XIV @ TImes Square (上)

單車男生日就嚟到啦!
原本想去返平時買開嘅蛋糕店,但又覺得食得太多有D悶,
所以決定試新野!
目標鎖定 Richmond Hill Times Square 嘅兩間cake shop。

先去咗Ruelo。
入面有兩枱客食 afternoon tea,再望吓 display 到只有一件件嘅甜品,
而位姐姐亦好忙咁洗野,所以我地就去咗第二間啦。

第二間係Louis XIV。
入去都只係擺咗散裝甜品,心諗點好呢,白行一趟添。
呢個時候有位先生行出嚟招呼我地,細問下先知道celebration cake 係唔會擺响出面。
牌上寫咗七至八款蛋糕,價錢大概由$27至$30不等。
我地問咗兩款蛋糕,位先生都好詳細咁解釋每個蛋糕。
最後我地決定要 Black Currant and Mango Mousse Cake。 
photo
店內

包裝盒,有D刺眼嘅Hot Pink。
photo

 明顯嘅兩層mousse
photo

蛋糕上有手造朱古力同幾粒水果,
比較可惜係所有蛋糕上嘅裝飾都係一模一樣嘅。
店員先生亦都話咗只有嗰糕唔同.當有客要就擺同一樣嘅野上去。
呢點我覺得麻麻,因為唔係每個蛋糕都配一模一樣嘅裝飾嘛。
photo
© My Gymnasium @ Toronto 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis