Sunday, May 15, 2011

第十七日-曲終人散

最後一日,
大家都好唔捨得(其實係只有我啦)。

好開心今朝一早王子就上嚟叫我起身,
然後公主都企响我床邊,將頭放上床咁望住我。
有兩隻公主王子叫我起身嘅一日特別精神!
photo
強迫影相中(笑)
兩個玩咗一陣就瞓覺啦!
宜家friend 到連睡姿都一樣(爆),
都唔知由幾時開始王子識得瞓到成隻彊屍咁。
photo

下午同朋友去咗P-mall 行同傾計,
然後就去接小公主走啦。
巧克公主,我地遲D先見啦!
我會掛住你架!
© My Gymnasium @ Toronto 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis