Friday, May 20, 2011

沒有莫卡時一天

話說今天莫卡王子跟人返工,所以屋企剩下我同兔兔兩個。
反正王子唔响到,我就俾兔兔自由地遊走。

最初佢都唔係好郁,只係企响籠門到望住出面。
我心諗你唔想出嚟就算啦,我門就開咗啦!
結果,過咗五分鐘就聽到腳步聲啦(笑)。
見到兔兔行咗出嚟,我就順便攞咗佢D零食引佢走近我(奸)。

成功!
兔兔為咗食不擇手段,慢慢咁爬上我個大脾上面食零食(笑)。
佢D毛好柔軟,而嗰腳掌就好綿,踏落我到好似按摩(無尖指甲嘅話)。
就算無野食,佢都响我身邊走嚟走去八卦,
佢真係好鬼可愛呀!

photo
© My Gymnasium @ Toronto 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis