Wednesday, May 18, 2011

那個用四個半小時換來的十分鐘

 今日可以用一句來形容:
妹仔大過主人頭

話說為了申請工作簽證,我要攞一封學校信去證明我可以畢業,
亦因為咁,要特登坐車去學校申請封信...
首先九點出門去搭TTC,
朝早嘅TTC開得特別慢,用咗一個鐘多D先去到Islington。
跟住又要等十分鐘先有巴士,再搭多五十幾分鐘,
終於响十一點三到學校啦(感動)!
申請過程好快,只係排隊攞表,填表,再排隊俾錢,
完成。
我計過啦,由落巴士到完成再行去等巴士只係用咗十分鐘...

然後回程請讀返前一段..
只係程序有變,先巴士後TTC。
就係咁,我用咗四個半小時去做一樣十分鐘做完嘅野。

嘩,今日過得好充實呀!下個禮拜再玩過先!
又,今日煮紅糟豬扒...
新挑戰,為我充實嘅一日更添充實。

P.S嗰四個鐘我做咗D咩?我打爆咗一個game同讀咗四分之三本陶傑嘅書,
同時掙扎緊呢嗰四個半小時換來的十分鐘應否加入我做過嘅蠢事事件簿中(笑)。

送上靚到爆櫻花一張。
photo
© My Gymnasium @ Toronto 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis