Thursday, April 14, 2011

煎薄罉

晨早雅興大發,家鄉煎薄罉也。
見到人地寫要面粉、糯米粉同蛋,屋企乜都有就開工啦!
我做嘅係走蛋版,唔好問走蛋仲係唔係薄罉。

我對蛋係超級菇寒嘅,我嘅宗旨係盡量唔打蛋。
我鍾意獨立一隻蛋咁食去享受蛋白同蛋黃。

返去薄罉到,我加咗蔥同油蔥酥,pepper, salt 同豉油。
第一塊煎出嚟唔好食同唔脆,好似煎腸粉咁。
因此我煎第二塊時加咗大大大量嘅油...
終於脆啦。
不過我亦都明白到酒樓食嗰D超脆薄罉有幾多油...

又,下午出去買野食。
附上叉燒糯米飯乙碗。
飽死。

© My Gymnasium @ Toronto 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis