Tuesday, April 12, 2011

Caffe Demetre

今日同室友放低咗老公主去美容後,
我地去咗 Caffe Demetre 食甜品。

入到去得一枱...但都可以無人理我,心已經涼咗一截。
再望下整甜品嘅"師父"係貌似仲細過我嘅...一截又少咗一半。
再望下嗰confusing 嘅 menu...咩事呀,用色花過彩虹,嗰一半再少多一半...
再望住waiter 小姐拎住碟waffle 响counter 出面加配料(fudge cake, sauce, icing 咁),
我對呢餐已經毫無期望啦。

最後同友人share 咗
Hokey Pokey with crepe
有 honey Vanillina Ice cream, Fudge Brownie and Triple Fudge Sauce
對唔住,我唔識欣賞你嘅"美"。
Ice cream 同超市嘅無差,
個皮亦唔見得有幾好食。

另一個係
La Vida Mocha
Tiramisu Goomba Iced Cream,Triple Fudge Sauce, Oreo Crumb and Sprinkled Cinnamon 
with Waffle
Oreo Crumb 又點可能出錯呢?
Ice cream 呢,係得expresso味,就好似係coffe ice cream咁...
至於Waffle就 係未熟嘅,入面仲係濕濕地,定係Belgium Waffle 係咁呢?
佢真係我食過最唔好食嘅waffle。

我真心想打爆介紹我黎食嘅朋友仔...浪費我珍貴的quota。
消費: $12.5/ person
味道: 1.5  /5
服務: 0   /5
整體: 1   /5

又,靚公主呀!
今次D毛剪短咗,以免一星期後又雜草一堆咁(笑)。
好似太短添!不過睇到D線條呀!
© My Gymnasium @ Toronto 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis