Thursday, April 28, 2011

Momiji Japanese Restaurant

今日同室友食fairwell lunch。
之後我地就唔再係室友啦....再見啦朋友仔(哭)。
快D平平安安咁番嚟呀!


選擇咗老遠嘅Momiji純粹係因為某朋友多次提到每次佢父母出差時,
佢同佢妹妹都會去呢間食餐勁嘅,又話雖然貴,但物有所值。
所以我再一次迫我室友同我一齊走入地雷陣(笑)。

叫咗Lunch 嘅Sushi Bento
先上miso soup,
有兩小粒豆腐同蔥,有D甜同好鹹。
photo

便當上枱,
有spicy salmon roll
色望落得得地。
roll 入面有D天婦羅碎所以幾有口感,
可惜一D都唔spicy(無咩味) 同唔係好食得出係salmon,
又,roll外圍嘅飯好薄....薄到好似係黏上去嘅...
呢張唔夠清楚,下面張全家大合照可以見到飯中透出紫菜。
photo

仲有2 shrimp tempura 同一件 zucchini, 一件yam tempura
非常油而且粉漿完全唔得。
其實當我見到張底紙變得透明,我就知隔油功夫有待改進/完全無隔過油。
最失望嘅一道菜...
不過嗰dipping sauce好有大根味,值得一讚,所以用咗嚟點嗰個無味嘅沙律。 
photo


仲有四件sushi
如圖所見有 salmon, tuna 同一件white fish sushi。
望落OK,但一夾...舊飯細過花生。
我明傳統sushi要細粒飯,但唔洗咁細呀?
就算D魚生有幾新鮮都無用架,更何况唔算好新鮮...
Tuna係咬唔開嘅...想食就成塊吞啦(笑)。
噢,唔記得講D壽司豉油都麻麻地,貌似加水浠釋過。
photo

地址: 1801 Lakeshore Road West MississaugaON L5J1J6
 消費: $13/ person

味道: 2.5    /5
服務: 3     /5
整體:2.75    /5
© My Gymnasium @ Toronto 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis