Tuesday, April 26, 2011

二次放飛機

我唔明點解永遠响最後一刻D人都會放飛機。
講真你次次都係咁會令人討厭,你真係唔想去就出聲講。
我寧願你當面講都好過每次要我問先講。
一次都算,第二次又係咁。
I swear I will never invite you guys again for any celebration/ meeting !

又,我唔明點解我無請嘅人會企圖出現?
我連email都專登無send 俾佢,因咩事佢突然打電話嚟話唔想入bubble tea 呢?
關你咩事呀小姐?
唉....發完脾氣。  
© My Gymnasium @ Toronto 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis