Monday, April 25, 2011

飽死罷就

今日成日都係食,食,食。
首先午餐有室友媽咪炒芥蘭,瓜仔肉同竹絲雞菇湯。
最正係瓜仔肉,真係好好味。
又,原來我年紀大到唔抗拒芥蘭啦!

然後同室友去行方一。
我見過鬼唔怕黑咁再去買M記 $1凍咖啡走冰飲。
嘩!好飲好多呀!真係有OK濃嘅啡味,俾上次好好多。
我今次一個人飲哂杯大嘅。

然後晚餐繼續有瓜仔肉,炒四季豆同油飯!
我大愛油飯同瓜仔肉呀!
唔通我嘅真命天子係台灣菜而唔係韓國菜(笑)?

© My Gymnasium @ Toronto 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis