Friday, April 8, 2011

日記38

話說室友今日要落 Downtown去做D野,所以同我一齊搭車去。
因為要轉車同佢好少去Downtown,所以我重復又重復同佢講來回要响咩站轉車。
心諗最大問題應該係 Downtown 啫...點知我高估咗佢...
佢居然响總站先落車,仲要係出咗街先知 orz。

唉,其實佢一開始就差D坐咗相反方向嘅巴士...
好彩我叫佢同我一齊出門口,如果唔係,佢就返咗學校啦(笑)。

今日一張相都冇影,就放張王子嘅相補數啦!
又,真係要講句做翻譯一D都唔易...


© My Gymnasium @ Toronto 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis