Saturday, September 3, 2011

自家美食

自從夏天開始慢慢離去,煮完飯後嗰天已經黑咗一半,影相嘅興緻已經失去了。
唔理啦,點都要記低自己煮過咩!

韓式芽菜炒雞件
大雞脾切件後用韓式辣醬、煮食用酒、麻油、豉油及糖醃至少半個鐘。
燒熱鍋就先煎香雞件至金黃色,再落剩底的醃醬及一杯水煮滾,不夠味可以再加多D韓式辣醬。
雞熟後轉小火並將芽菜倒入攪拌就完成啦!



鎮江排骨
好掛住响杏花樓食嘅鎮江排骨飯,甜甜酸酸,開胃到小妹呢個唔好食飯嘅人可以用汁送一碗飯。
先將一條條嘅排骨氽水。
爆香蒜、薑同蔥然後放排骨煎到金黃色,然後倒入鎮江錯、生抽、老抽、片糖及一杯水。
開大火煮熔糖後收細火炆,小妹炆了大概四個鐘先做到帶點骨肉分離。





© My Gymnasium @ Toronto 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis