Wednesday, June 29, 2011

重聚

昨晚室友問我可否照顧公主一天,當然無問題!
就係咁公主嚟咗屋企同王子重聚啦!
一入到屋先去飲盡盆水(你屋企無水飲咩?奇怪),然後視察四周,最後同王子肉搏。
玩咗兩個鐘左右,公主有點兒坐立不安,又對住門喊,又用嗰鼻掂我,
我心諗無理由未去廁所架....點知真係未去仲要唔通知我。
結果過咗無幾耐就見到公主做咗松鼠-去大大,衝去控制佢啦,就見到前方有一攤水...
原來公主忍唔到被迫响屋企去厠所啦!唉,佢一向都唔願意响屋企去架...可憐。
下午佢地都係瞓吓覺,無咩特別。

小公主呀,你要乖乖地呀,我同王子都好期待下次見到你!

© My Gymnasium @ Toronto 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis