Thursday, July 28, 2011

趣事數則

1.話說巧克前幾日嚟咗一日,順便同Moka玩咗一日。
由於巧克有生之年都沒什麼機會玩,每次嚟到都會玩得異常瘋狂。
最初Moka上梳化(增加自己的優勢),巧克都會在地下到企圖玩,
前幾次進化到跟住Moka跳上梳化再跳落地(巧克家教話唔准)。
今次進化到响無人見到下跳上梳化同Moka激鬥,完全冇想落地的意圖,直到我出現喝止。
勁呀巧克公主,當咗呢度係自己屋企啦!

2.話說昨日帶Moka去老地方見老朋友,回程時為了迴避Angry Bird要行第二條長D嘅路。
嗰條街好多車好亂,要睇實Moka唔會走得太慢,
就响混亂之後,有位著制服的年輕男子問我Moka 係咩狗,答完佢我超緊張,
心諗"你要向我傳教,點逃離好呢?"呢個時候佢開始問D普通問題,例如我係邊到嚟..
然後佢又講咗句"你好",呢個時候Moka覺得位男子企得太近開始吠,佢越吠越大聲,
最後位男子見到Moka吠就俾咗張卡片我然後走咗啦!
Moka,做得好!救駕成功!

* Angry Bird住响屋企對面街棵樹到,亦係去老地方必經之路嘅起點。
Angry Bird們平時企响樹枝/地上監察環境,有人行過會先警告(叫聲),
唔聽嘅再飛前D叫多幾次,仲唔聽就會針對你嗰頭進行低飛攻擊。

送上cute version嘅angry bird (笑)。

SVQA4GN6DV5Q
© My Gymnasium @ Toronto 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis