Sunday, July 3, 2011

Toronto Island

昨天跟朋友們一起去了Toronto Island玩。
大家約了10:30 在碼頭等,時間尚早,因此排隊人龍沒有很長。
船票要 CAD$6.5 ( HKD$50),包回程。也就是去的時候要俾票,而回程是不需要票。
全程大概十至十五分鐘,吹着海風很舒服,舒服到後期一點冷。
船內分兩層:下層只有一個個窗,適合有小小朋友/狗的家庭,而上層則只有少量長櫈,
因為只有欄杆的關係,大部份人都是站着看風景。

到達後直接去了海灘附近的草地野餐!每位朋友帶一樣食物/飲品一齊分享。
有Lay's Ketchup味, President's Choice Chocolate Cookie, 果汁,梳打汽水,
朱古力muffin, 水果,同好偉大的前室友自製三色三層三文治!
食完午餐大家一起走到海灘落水玩了一會兒便去租單車踩。

六個人租了一架四人單車($40/hr)及一架二人單車($20/hr),外表有點似泰國那架的的(笑)。
瘋狂地踩咗一個鐘後已經失去力量,就去還車,結果一個入只需要$7.5?
抵喎,唔洗曬太陽又可以遊覽咗半個島。
之後仲去咗動物園到睇豬牛羊同兒童樂園添!
大概四點左右就回程啦。我覺得Toronto Island都幾值得去架!
© My Gymnasium @ Toronto 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis