Friday, March 18, 2011

日記拾玖

今日係Presentation嘅大日子。
九點半present,但約咗八點半返學練習。
雖然大家rehearsal 嘅時候都有講有笑,但一到真正present就超緊張。
首先,大家講野越講越快,
之後,朋友仔完成唔記得自己要講D咩,dead-air咗十秒(笑)。
然後,响我個角度望過去,可以見到某D朋友仔隻手震得好厲害。
好彩最後都順利完成,感謝神。

之後同室友去 Bubbles Republic 食午餐。
間野由一本精美餐單轉咗做一張過咗膠嘅紙...
當然價錢都貴咗少少,但味道就差咗唔少啦。
室友叫咗鹽酥雞客飯加大奶綠,而我就叫炸排骨(豬扒)客飯加小奶綠。
室友嘅嚟先,佢已經話縮咗水而且無以前咁好食。
而我嗰個呢,我都覺得排骨好鹹,而且唔係好新鮮(但佢鋪頭隔離就係超市),
而且D配菜(台式便當通常都有兩、三個配菜)只係菜都好難得地整得唔好食。
BR,我對你徹底失望啦。

由Chef Yan 主理之晚餐:
牛肉淸湯

辣醬炒雞,兩個熱(笑)。

© My Gymnasium @ Toronto 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis