Monday, March 14, 2011

Foodgawker

話說寫咗Blog後沈迷咗影食物相同狗仔相。
每日早、午、晚都會用少少時間影食物。
又,因為啱啱開始影相咩都唔識,所以成日都問人同搵人幫(笑)。
最近就成日睇人地D相作參考,發現咗 foodgawker 呢個網有大量有質素嘅食物相。
見到D Blogger 有不同形狀,不同顏色嘅碗碟同道具,完全明白何謂"一山還有一山高"。

一路睇一路睇,最後我忍唔住去小試牛刀....投稿去也。 

阿媽,我得咗啦(哭)!


哈哈哈。
我要多謝煮嗰個啦,等食嘅各位啦,借相機俾我嗰個啦,整food styling嗰個啦,
仲有阿爸阿媽同我自己,多謝。
© My Gymnasium @ Toronto 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis