Tuesday, March 8, 2011

日記玖

今日下午茶食咗D唔敢影相嘅嘢,免得俾人捉入青山(笑)。
就係....


Tomato pasta sauce 加老干媽chee士吐司。
原本只係想用 pasta sauce 加 chee士,但又好想食辣嘢...
屋企有嘅辣醬就只係老干媽同韓國辣醬,
我諗老干媽夾D啩....其實係老干媽香口D就真(笑)。
呢個小發明係成功嘅!
好夾架!好夾架!好夾架!(自我淘醉中)

我曾經整過其他特別嘅美食,包括
花生醬chee士吐司同花生醬cold cut 吐司
靈感來自屋企僅有嘅食材同唔想再食 nutella (哭)
前者好味,後者過得去...
其實我都係整同食過一次咁多(笑)。

另外一個美食係湯年糕(新年嗰隻)同蘿蔔糕。
嗰時啱啱新年,雪櫃有少量年糕同蘿蔔糕,但又好夜唔想煎,所以擲哂D糕落鍋到。
加水加冬菜加雞粉,完成!
好味呀,雖然之後都係再無整過。

下午茶飲品:
Nescafe Cappuccino



有泡架!不過唔係好嗰隻。
咖啡味都OK...算係我飲過嘅即溶數一數二。

晚餐:
海鮮Chee士汁意大利面
有香茅焗三文魚加西蘭花。
汁又係現成President's Choice,不過麻麻地。


© My Gymnasium @ Toronto 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis