Tuesday, March 8, 2011

TTC

TTC Toronto Transit Commission,亦即係好似香港嘅港鐵,不過佢仲有 Bus Street Bus
當然係差好多嗰種啦...

問題一: 自出自入
Service booth 無人嘅時候, D人會唔俾錢入閘...

問題二:態度惡劣
TTC 嘅職員變臉變得好快架!
有一次排隊買token ,前面個男仔可能唔知加咗價而俾少咗錢,俾嗰職員企响身用粗口鬧呀!
企正後面嘅我心諗 "死啦,到我啦...千祈唔好"媽媽"我呀。"
好彩,佢又變番好人喎...

又有一次有個男仔同職員講有人 stuck 咗响出口個旋轉門,想搵人去幫手。
位職員答咗句" What do u want me to do ? What can I do ?” 就唔理人啦...

問題三:停止服務
首先,TTC响假日係9點開頭班 subway (Bus Street Car 唔同)
想晨早去搶 boxing day? 慢慢等巴士啦 ()

仲有尤其係返工、放工時間特別多暫停服務。
你坐坐下就會發覺"?架車咁耐都唔郁嘅?” 你可以做嘅就係...
一係等,一係好彩附近有巴士去目的地, 唔係嘅,你有本事咪行去囉。

仲有仲有,subway 有時會未到總站就趕你出去等下班車。
試過見到架去方向嘅subway响對面月台停車要乘客跑過我嗰架到,
我見到有D乘客未落車,門就關咗啦!望住佢地叫(口型啦.咁遠鬼聽到)同拍門嗰下,
我都好驚,唔知佢地會去邊,又驚自己會遇到 (:第一次見到係堅驚架,不過宜家無有怕啦)

最吊詭嘅係,
港鐵每年都有盈餘,但唔知點解 TTC就算均一價 $3 (HK $24) 一程都可以無錢賺...
呢個係一個 謎。
© My Gymnasium @ Toronto 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis