Sunday, March 13, 2011

包雲吞

原定上海之夜嘅湯,雲吞雞因為時間嘅關係整唔切,
所以屋企剩番包雲吞皮。
今曰就由我大顯身手包上海雲吞。
上海雲吞係我由細食同包到大嘅,
皆因無論係我屋企定係我阿嫲屋企都會一星期包一次。

材料:
上海雲吞皮一包
肉餡
生粉

做法:
皮一張

加入適量肉餡(非我出品,係尋日整獅子頭剩嘅)
唔好太多呀,我用咗兩匙肉餡。


沾水到四邊。

先摺成一半,

再沾水到左或右下角,
揸住兩角然後用手指公推嗰餡出去,
同時將其中一隻角叠落另一隻上。


下圖係右叠左

完成!
午餐有着落啦(笑)。
© My Gymnasium @ Toronto 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis