Saturday, March 19, 2011

日記貳拾

我認我唔係一個斯文人。
每一套睡衣俾我着過都無好結果。
有兩件陪我過咗3年嘅上衣都係同一死狀:
左手肘有一個面積大過手掌嘅窿。
根據專家嘅估計,原因係長時期用左手挨住書枱令到個窿形成。
又,有無數條睡褲因為有大小不同嘅窿...
又係窿,我身有角咩?定每逢夜晚就變人狼整爛件睡衣(哭)。

今日換衫嘅時候發現條褲有兩個窿啦。
而上衣呢, D鈕會自動解開(笑)。
係我渣定套睡衣渣呢?

是日晚餐:
炸蠔伴粟米湯

毛豆洋葱蓉伴油封雞
Chicken Confit with edamame and onion and mushroom puree


煙三文魚薯餅

感謝大廚!






© My Gymnasium @ Toronto 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis