Tuesday, March 22, 2011

迷路

我唔係一個路癡。
我只係唔認路啫。
你俾地圖我,我就唔會行錯路。
大前題係要有地圖,不過有邊個成日帶地圖架?

好記得第一日住宿時,放學後由library行返屋企( town house)。
由於第一日到學校,所以抱住有路就行嘅態度。
首先我行咗去學校外圍,然後望住個地圖估下自己响邊。
跟住行下行下,我直頭行咗出學校範圍外條大馬路到。
見到咁多車覺得唔對路,又望吓地圖先行番入宿舍地區。
再穿過小路,終於見到屋企啦!
我用咗九個字由學校行番宿舍呀(笑)。

又,第二年搬咗出去住。
話說我呀哥已經教咗我望住嗰 city hall行就會返到屋企啦, 心諗實冇問題嘅。
結果,我望住cinema 嗰出口無出而選擇咗Old Navy。
然後望住一望無際嘅停車埸,嘆一口氣,繼續上路。
行呀行呀行到去商業區,連人影都無。
我終於知我行錯方向啦,所以打咗俾阿哥要佢指引正路。
原來我行錯咗方向(笑)。
結論係:無地圖有電話都好有用。

自此以後都無再行錯路啦!
不過間唔中去完商場冼手間都會搵唔到出口。
最記得有次走咗入後樓梯發現行錯路,
推門出返去搵返正路時連清潔叔叔都笑住咁指我去商場出口。

我好有信心以後都唔會再迷路嘅!
© My Gymnasium @ Toronto 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis