Monday, March 7, 2011

輕鬆的一天


今日day-off。
先去做運動,再返皇宮發呆。
見到可憐嘅老公主巧克响門外慘叫悲鳴,決定邀請佢陪我發呆(笑)。
公主的確識嘆,攤响全場最佳位置曬太陽...
嘆到隻腳都突出嚟。
見佢長時間地認真咁眺望遠方,應該諗緊國家大事幾點食下午茶(笑)。

又諗住打開門吸收下新鮮空氣啦,老公主拼死走出露台。
去啦去啦,你都唔夠高去尋死嘅 (笑)。
行吓行吓居然同我瞓响露台曬太陽 !?
你有幾多細菌要射死呀?
你要曬就曬到夠啦,我無你咁多毛,入番皇宮去取喛,哼。

食 tea 後,老公主要求出街辦私事。
得!你辦你嘅、我影我嘅。
話說已經三月啦....點解仲會落雪呢?

© My Gymnasium @ Toronto 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis