Monday, March 28, 2011

日記貳拾玖

終於做完一份功課,仲有一個 Group Presentation我KO咗我個大學生涯啦!
又,經過半年嘅等待,我終於收到退 Dental Plan 嘅錢,感動!

今日午餐係求其米粉求其到影咗相都唔想放....
皆因我唔記得米粉係吸濕大笨象,仲醒到中途覺得太多水倒咗好多去(笑)。
結果變咗老干媽撈米(爆)。
希望支老干媽可以挨到四月底啦!

用老公主張相代替。
唔記得因咩事佢咁傷心,
估計離唔開俾我鬧完。
事關公主最近神經緊張,咩都叫一餐...
仲要累到對面隻狗俾主人打。

晚餐:
咖哩豆腐瓜...太辣添。
我係專登整爛D豆腐嘅。
© My Gymnasium @ Toronto 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis